הגשת התייחסות לדו״ח פיקוח
במידה והעסק קיבל דו״ח מהמפקחים על רישוי עסקים - יש להתייחס אליו ולהגיש את המסמכים וההסברים הנדרשים במערכת הממוחשבת.
גם במקרה זה מי שמגיש את הנתונים הוא המתכנן - אבל הוא נדרש להגיע לפני כן למשרדי המחלקה ולקבל אישור לגישה למערכת.
באחריות המתכנן ליצור קשר עם מחלקת רישוי עסקים ולהגיע למחלקה בכדי לקבל את הגישה למערכת.