תושבים יקרים,

עיריית אופקים מעמידה לרשותכם את משרד פניות הציבור בלשכת ראש העיר.
אנו פועלים לשיפור השרות לתושב ומעוניינים לשמוע מכם על נושאים הזקוקים לטיפול וכן כיצד ניתן לשפר איכות החיים בעיר.
על מנת שנוכל לתת מענה יעיל ומהיר, עליכם לפנות ראשית למוקד העירוני, 106, בכל עניין ונושא. המוקד מטפל בפנייתכם לפי זמני תקן שנקבעו באמנת השרות ולאחר מכן יבוצע מעקב שוטף אחר הטיפול בפנייתכם.
אם הינכם מעוניינים להיפגש עם מנהלי המחלקות והאגפים ולדון עימם בנושא הפנייה, ניתן לקבוע עמם פגישה בשעות קבלת קהל.
אנא הרגישו בנוח לפנות אלי במידה והפנייה לא טופלה לשביעות רצונכם, או בכל שאלה אודות שירותי העירייה ואשמח להעניק לכם מענה אדיב ומהיר.
אני עומד לרשותכם בכל עניין ודבר.

 

פנייה באמצעות טופס מקוון: